1 Beskriv din sak
2 Samle underskrifter
3 Få saken vurdert

    La syklistar sykle på raudt i enkelte kryss

    Oslo
    La syklistar sykle på raudt i enkelte kryss
    Opprettet: 22.05.2016 av Yngve Øvregard
    Sluttdato for signering: 23.06.2016
    Det er to hovugrunnar til at folk lar sykkelen stå når dei skal bevege seg rundt i Oslo. 1) Det er for farleg å sykle i trafikken. 2) Det tek for lang tid. Oslo kommune har som ambisjon å få fleire til å sykle ved å gjere byen meir sykkelvenleg. Det er då naturleg at politikarane ser til andre byer for inspirasjon. I fleire europeiske byar er det tillate for syklistar å sykle på raude lys i enkelte kryss. Syklistar får lov til å sykle til høgre i lyskryss og rett fram i t-kryss. Etter ein suksessfull prøveperiode innførte Paris nyleg ei lov som gav syklistar rett til nettopp dette. Prøveperioden synte at det å la syklistar bevege seg friare reduserte sjansen for ulykker. Ein unngår farlege situasjoner ved at syklistar og bilistar samlar seg opp i krysset. Danmark hadde ein prøveperiode i to år mellom 2013 og 2015 i 33 kryss som gav samme resultat. Det vart ikkje registrert ein oppgang i ulykker i desse kryssa. I Nederland har dette vore praksis i lengre tid. Ved å innføre ei prøveordning også i Oslo, kan politikarane få til eit godt sykkeltiltak som er både billig og lett å gjennomføre. Dette vil nok ikkje aleine få alle av Oslos innbyggjarar på sykkelsetet, men to ting er sikkert: Det blir tryggare å sykle i trafikken og det blir meir effektivt.
    209 av 300 underskrifter
    Se underskrifter Denne saken er lukket og kan ikke skrives under på lenger
    Denne saken er avsluttet. Kommentarfeltet er derfor stengt for nye kommentarer.

    5 kommentarer:

    Yngve Øvregard

    Fredag 03.06.2016
    Siden 1. januar 2015 er det Oslo kommune som har hatt skiltmyndighet på kommunale veger.

    Marit Halse

    Mandag 30.05.2016
    Øystein S: Det stemmer at Oslo bystyre ikke kan endre trafikkreglene, men man *kan* f.eks. søke om å få kjøre et prøveprosjekt på dette.

    Øystein S

    Lørdag 28.05.2016
    Godt forslag, men det er ikke bystyret i Oslo som bestemmer trafikkreglene

    Eirik Magnussen

    Fredag 27.05.2016
    Merk: Dette er forsøkt med hell selv i bilsentriske USA og går der under navnet: Idaho Stop. https://en.wikipedia.org/wiki/Idaho_stop

    Kristian Lyngstøl

    Mandag 23.05.2016
    Det bør nevnes at dette er for det gjensidig beste. Der det er høyresving med sykkelfelt på begge sider f.eks. er det fordelaktig for bilister som står til venstre for sykkelfeltet - men skal til høyre - om syklistene som også skal til høyre "forsvinner". Endring i slike regler vil også gi mer respekt for de røde lysene der det IKKE vil være lov å fyke over. Har også notert meg at det f.eks. i Grønnlandsleiret er et sykkelfelt der det ikke er stoppelinje forran rødt lys ved fotgjengerovergang. Det er jo et godt eksempel på vegmerking som viser ulovlig(!) fornuft.